Title
Termeni si conditii
Regulamentul de desfasurare a Programului de fidelizare La Promenada
SC PROMENADA SISI SRL , CIF RO30142660, J08/662/2012, cu sediul in Rasnov, str. Teilor, nr.88, jud. Brasov este proprietara website-ului www.livrari.lapromenada.ro si a aplicatiei Rasnov Delivery ,denumita in continuare ADMINISTRATOR.
Produsele comercializate pe siter si aplicatie nu sunt destinate revanzarii.
Utilizarea site-ului si a aplicatiei (incluzand accesul, navigarea si comandarea produselor) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document, cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.
Administratorul site-ului www.livrari.lapromenada.ro si a aplicatiei Rasnov Delivery, isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificare prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare UTLIZATORI.
Utlizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor.
Denumim CLIENT orice persoana fizica care lanseaza o comanda in restaurant sau online cu livrare la domiciliu, in conditiile si termenii prezentului site si a aplicatiei.Rasnov Delivery.
CARD VIRTUAL – Card de fidelitate generat la cerere in baza înscrierii în program a unui utilizator si care este asociat aplicatiei Rasnov Delivery si siteului www.livrar.lapromenada.ro Acesta este obligatoriu pentru înregistrarea tuturor tranzacțiilor de fidelitate generate de beneficiile programului.
Cardul virtual poate fi obținut odată cu descărcarea aplicației Rasnov Delivery din App Store sau Google Play, sau prin crearea unui cont in platforma www.livrari.lapromenada.ro
PUNCTE DE FIDELIZARE – Închiderea unor tranzacții de fidelizare specificate în acest regulament se premiază cu acordarea unui procent din suma achitată, sub formă de puncte ce pot fi folosite conform condițiilor menționate în Termeni și Condiții / Programul de fidelizare lapromenada.ro si Rasnov Delivery
VOUCHERS – produse sau reduceri de pret acordate în plus, urmare a acţiunilor promoţionale organizate de organizatori. Acestea se pot acorda pe perioade limitate de timp în funcţie de anumite acţiuni efectuate de către utilizator (tranzacţii în anumite intervale orare sau tranzacţii pe anumite categorii de produse).
RATA DE ACUMULARE – Procentul stabilit de administratorul programului pentru acordare sub formă de puncte de fidelizare, respectiv 10% din valoarea notei de plată, pentru consumul în restaurant si pentru produsele cu livrare din aplicație sau de pe siter.
RATA DE CONSUM – Valoarea financiară a unui punct acumulat în programul de fidelizare raportat la valoarea monedei nationale. 1 punct = 1 leu.
COMUNICARE COMERCIALA – Orice formă de comunicare cu utilizatorul ce implică promovarea serviciilor oferite de administrator.
PUSH NOTIFICATIONS - Un tip de notificare ce se trimite pe telefonul mobil al utilizatorului din partea aplicatiei de fidelitate sau a site-ului
COMUNICARE PERSONALIZATA – se referă la acordarea unor cadouri pe baza datelor personale furnizate (de ex, voucher de zi de naștere sau onomastică) sau pe baza acțiunilor întreprinse de membru în programul de fidelizare.
FEEDBACK – Evaluarea facuta de orice membru al programului de fidelitate dupa achitarea unei note de plata.
Dreptul de autor aupra informatiilor publicate pe site.
Intregul continut al website-rului www.livrari.lapromenada.ro si Rasnov Delivery – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, e-mail-uri, scripturi, programe si alte date – sunt proprietatea SC PROMENADA SISI SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC PROMENADA SISI SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Se permite folosirea website-urilor SC PROMENADA SISI SRL numai in limitele mentionate in prezentul document. Pentru raportarea incalcarii legii drepturilor de autor, va rugam sa ne contactati pe e-mail: promenada.sissy@gmail.com sau sa sunati la numarul de telefon 0742224090
Produsele si serviciile oferite pe website-ul www.livrari.lapromenada.ro si aplicatia Rasnov Delivery si politica de preturi.
SC PROMENADA SISI SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii. Produsele comercializate prin intermediul website-ului www.livrari.lapromenada.ro sunt insotite in momentul livrarii de bon fiscal, conform legislatiei in vigoare. Preturile sunt actualizate zilnic si includ TVA adecvat tipului de produs comercializat (9% sau 19%).
Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod .
Obtinerea unui card virtual de fidelitate
În programul de fidelizare “la Promenada” se poate înscrie orice persoană fizică cu vârsta de minim 16 ani, care achiziționează produse din restaurantul La Promenada, de pe site-ul www.livrari.lapromenada.ro ori din aplicația Rasnov Delivery.
La acest program nu au voie sa participle angajatii SC Promenada Sisi SRL.
Pentru a obtine un card virtual de fidelitate, este obligatoriu ca clientul să descărcarce aplicația Rasnov Delivery din App Store sau Google Play, sa își creeze cont pe prin furnizarea numelui și prenumelui, a unei adrese de e-mail, un număr de telefon, data naşterii și o parolă formată din minim 6 caractere. După completarea datelor contul va fi creat numai cu condiția de a accepta Termeni și conditii .
În cazul uitării parolei aceasta poate fi resetată, accesând secțiunea contul meu și introducând adresa de mail folosită la crearea contului, urmând ca parola să fie trimisă pe această adresă. Clientul este unicul responsabil de utilizarea parolei, aceasta fiind strict confidențială.
La fiecare achizitie de produse din contul de utilizator , dupa achitarea comenzii in contul cardului virtual se vor adauga automat 10% in puncta, din valoarea totala a notei de plata bacsisul facand exceptie.
Punctele adunate in cont pot fi folosite pentru plata unei comenzi online cu mentiunea ca nota de plata sa fie mai mica sau egala cu punctele accumulate. Pata notelor cu puncte nu mai beneficiaza de rata de acumulare.
Pentru acumularea / consumul de puncta in restaurant aplicatia genereaza un cod QR unic care v-a fi scanat de catre ospatarul care ve serveste, astfel realizandu-ese conexiunea intre contul de client si tablet de marcaj a ospatarului. La finalul servirii mesei clientul poate alege obtiunea de plata pe care o doreste : 1. plata cu puncte, 2. plata cu puncte si diferenta cu numerar sau card, 3.plata cu card si 4. plata numerar.
Din aplicatiea Rasnov Delivery sau din siter-ul www.livrari.lapromenada.ro se poate face plata cu cardul in conditii de maxima siguranta prin intermediul interfatei Netopia Payments. Aplicatia este certificate 3D Secure de cate VISA si MASTERCARD. Plata se bazeaza pe un system securizat de procesare a tranzactiiloronline care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor online.Datele cardului dumneavoastra ajung direct la banca, nimeni altcineva neavand acces la ele. In cazul comenzilor la pachet neonorate din motive intemeiate si platite prin intermediul aplicatiei, bani se vor restituii clientului in cont card sau in cazul punctelor de fidelizare in contul cardului virtual Rasnov Delivery.
Cardurile acceptate la plata in aplicatie sunt cardurile bancare emise de banci romanesti si straine sub sigla VISA si MasterCard.
Pentru reclamatii privind plata cu cardul a comenzilor : email : promenade.sissy@gmail.com , Tel : 0742224090
PERIOADA DE VALABILITATE A CARDULUI VIRTUAL
Perioada de valabilitate a progamului de fidelitate este nelimitata. SC Promenada Sisi SRL in calitate de emitent al cardurilor virtuale isi rezerva dreptul de a renunta la program la libera sa apreciere, dar punctele de fidelitate deja accumulate vor putea fi folosite in aceleasi conditii pana la epuizare.
Conturile care nu au mai avut activitate in ultimii 2 ani de la data creari vor fi sterse automat .
CONDITII DE VALIDITATE A CARDULUI VIRTUAL
Pentru a beneficia de avantajele programului de fidelitate clientul trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii ;
- Clientul trebuie sa aiba varsta de minim 16 ani
- Clientul trebuie sa-si inscribe cardul cu datele personale dupa descarcarea aplicatiei Rasnov Delivery valabila din Apple SStore si Google Play.
- Cardul virtual poate fi folosit si acumuleaza puncta din momentul in care este creat de catre client.
- Cardul virtual are perioada de valabilitate nelimitata . Cardul care nu a mai avut activitate in ultimii 2 ani de la data creari vor fi sterse automat.
La inregistrare, se vor cere urmatoarele date :
- Numele si prenumele - pentru identificare
- Data nasterii – pentru acordarea de bonusuri aniversare
- Sexul – pentru transmiterea unor mesaje personalizate
- Adresa de e-mail valabila – pentru identificarea unica a contului creat in platforma si transmiterea de emailuri tranzactionale in ce priveste serviciul oferit
- Numarul de telefon - pentru validarea rezervarilor sau pentru comenzile cu livrare.
Fiecare card virtual aferent programului de fidelitate este unic si atribuit unei singure persona.
Daca in urma verificarii, informatiile sunt incomplete sau gresite sau in cazul in care comanda nu este ridicata sau nu raspunde livratorului pentru a fi livrata, sau in cazul utilizari de catre alta persoana decat titularul a cardului virtual, SC Promenada Sisi SRL are dreptul de a bloca cardul.
SC Promenada Sisi SRL nu poate fi facuta raspunzatoare in cazul utilizarii contului de fidelitate Rasnov Delivery de catre alta persoana decat titularul inscris in program. Posesorii conturilor sunt obligati sa anunte disparitia, furtul telefonului imediat la nr 0742224090.
SC Promenada Sisi SRL nu este raspunzator pentru punctele cheltuite dein cele accumulate in cont, in perioada de pana la anuntarea disparitiei sau furtului acestuia.
Bonusul acumulat trebuie consumat in 365 de zile calendaristice de la data acumularii acestuia.
Folosirea improprie sau frauduloasa a Programului de fidelizare Rasnov Delivery de catre posesor va fi sanctionata cu anularea cardului virtual si excluderea acestuia din program fara a mai avea posibilitatea de a se reinscrie.
Contul nu are valoare comerciala si nu se emite contra cost.
Nu se poate acorda numerar contravaloarea punctelor accumulate in nici-o situatie.
Se poate renunta oricand la cont iar in acest sens titularul trebue sa trimita o notificare la adresa de email: promenada.sissy@gmail.com
Conditii de plasare a unei comenzi cu livrare .
Pentru a putea fi plasată, o Comandă trebuie să aibă valoarea minimă de:
a) 35 RON, pentru livrarea în Rasnov
b) 100 RON, pentru livrarea în următoarele zone : Rasnov – zona Glajerie si zona Cheile Rasnoavei, Cristian, Tohanul Nou.
c) 250 RON, pentru livrarea în următoarele zone Poiana Brasov, Vulcan,
Poate exista posibilitatea ca o comandă lansată să nu poate fi onorată din motive obiective. În eventualitatea în care apar dificultăți de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, SC PROMENADA SISI SRL își rezervă dreptul de a informa în cel mai scurt timp posibil CLIENTUL cu privire la posibilitatea înlocuirii produselor respective cu alte produse similare, aflate în stoc sau de neonorare a comenzii.
În cazul în care CLIENTUL nu dorește înlocuirea produselor se va proceda în felul următor
a) dacă plata s-a efectuat online în avans către SC PROMENADA SISI SRL, produsele sau toată comanda va fi anulată iar contravaloarea acestora se va rambursa integral în termen de 3 zile calendaristice de la anularea comenzii, sau se va alimenta contul clientului cu puncte echvalente platii efectuate online.
b) dacă plata urmează a fi efectuată la livrarea comenzii, la ridicarea produselor, acestea sau toata comanda va fi anulată.
c) dacă plata s-a efectuat cu punctele de fidelizare, acestea vor fi realocate în contul CLIENTULUI.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către CLIENT, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitenta a cardului CLIENTULUI, a tranzacției, în cazul plații online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de SC PROMENADA SISI SRL, în cazul plații online;
- datele furnizate de către CLIENT pe siter sau aplicatie sunt incomplete și/ sau incorecte;
- în cazul în care CLIENTUL nu poate fi contactat și/ sau nu este găsit la adresa de livrare.
În toate situațiile prezentate mai sus, CLIENTUL va fi informat prin e-mail cu privire la modificările de înlocuire sau anulare.
Plata produselor
Plata se poate efectua :
- online cu un card bancar de debit sau credit;
- ramburs numerar sau cu card bancar la livrare;
- prin intermediul punctelor de fidelizare din site-ul www. livrari.lapromenada.ro si aplicatiei Rasnov Delivery
SC PROMENADA SISI SRL nu solicită clienților săi prin e-mail, mesaje scrise, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalităţi de comunciare, informaţii referitoare la conturi bancare, parole sau date asociate cardurilor de debit sau credit. Aceste informaţii sunt strict confidenţiale.
Clientul este responsabil pentru menţinerea confidenţialităţii datelor Contului sau, a parolei şi a datelor bancare utilizate pentru efectuarea plăţilor produselor.
Bonul fiscal va fi eliberată pentru fiecare comandă în parte și va însoți produsele livrate sau vor fi trimise în format electronic.
Factura fiscală aferentă unei comenzi online va fi emisă în format electronic imediat daca se solicita acest lucru , numai după ce comanda a fost plătită.
Transportul și livrarea produselor :
Comenzile emise cu livrare la domiciliu vor fi livrate la adresa indicată de către Client în momentul efectuării comenzii. Data și intervalul orar de livrare al produselor este selectat de către Cumpărător în procesul de comanda conform tabelului din pagina de comandă si poate fi facuta doar in intervalul orelor de program.
Livrarea se face pana in fata imobilului .
Programul de fidelizare lapromenada.ro si Rasnov Delivery
Toti detinatorii de cont pe site- ul www.livrari.lapromenada.ro si Rasnov Delivery, beneficiaza de puncte bonus, pentru fiecare comandă (pe site, în restaurant sau la telefon). Punctele bonus pot fi folosite ulterior ca metoda de plata a comenzi: 1 punct = 1 LEU.
Beneficiarul unui cont pe site- ul www.livrari.lapromenada.ro sia a aplicatiei Rasnov Delivery v-a primi 10% din valoarea comenzi ( pe site, in aplicatie sau în restaurant)
Cum se pot acumula puncte
De exemplu : In cazul in care achizitionati produse si servicii pe siter in aplicatie sau în restaurant iar valoare a notei de plata de 500 lei veti beneficia de un discount de 10% , respectiv 50 puncte ( 50 puncte X 1 leu = 50 lei ) valoarea ce poate fi utilizata la următoarea achiziţie.
Punctele obţinute pot fi cheltuite pentru a achita integral sau partial a unui produs achiziţionat ulterior din cadrul restaurantului, în termen de 12 luni de la data acumulării acestora.
In cazul folosiri punctelor pentru plata comenzilor efectuate in siter si in aplicatie valoare notei de plata trebuie sa fie mai mica sau egala cu valoarea punctelor accumulate.
De asemenea, clientul poate cumpara puncta direct din aplicatie, iar pentru fiecare suma incarcata beneficiaza de un discount de 10 % (ex: 100 lei încărcaţi la cerere = 110 puncte, întrucât se încarcă automat şi bonusul de 10%), putând fi folosite la oricare achiziţie ulterioară. La utilizarea punctelor nu se mai acorda alte puncte bonus. Valabilitatea punctelor achizitionate este de 365 zile calendaristice de la efectuarea platii.
În cazul în care oaspetele achită integral o notă de plată cu puncte, acesta nu va beneficia de bonus la achiziţia respectivă. În cazul în care plata notei se face parţial cu punctele acumulate anterior, clientul va primi puncte doar pentru valoarea plătită numerar sau cu card bancar.
Pentru acumularea sau cheltuirea punctelor, direct in restaurant clientul are obligatia de a arata ospatarului codul QR aferent contului , inaintea solicitarii platii notei de plata. Deasemenea daca se doresta ca plata sa se faca prin consum de puncte sau partial prin consum de puncte si partial prin numerar sau card clientul este obligat sa anunte ospatarul inaintea solicitari notei de plata.
Nu se acordă puncte de fidelizare pentru bacșis, iar bacșisul nu poate fi achitat cu puncte.
Solicitarea acumulării de puncte în cont ulterior emiterii notei de plată, nu este acceptată dacă:
– clientul nu a aratat codul QR ospatarului inaintea solicitari notei de plata iar la comenzile online clientul nu a fost logat in contul sau de client.
Durata Programului de Fidelizare
Programul de Fidelizare a fost lansat la data de 15 noiembrie 2020 şi are o durată nedeterminată.
Cardul virtual are la momentul emiterii o durată nelimitată de valabilitate, Prin aderarea la Programul de Fidelizare, utilizatorii de card înţeleg şi acceptă dreptul Organizatorilor de a întrerupe sau de a înceta oricând Programul de fidelizare, urmând ca acesta din urmă să comunice decizia în acest sens prin afişare pe siter sau în aplicație cu cel puţin 5 (cinci zile) înainte ca întreruperea sau încetarea acestuia să îşi producă efectele. La momentul încetării Programului de fidelizare, va înceta şi valabilitatea cardului, împreună cu avantajele oferite de acesta
Încetarea calității de client La Promenada
Dacă contul este inactiv o perioadă de 12 luni (365 de zile), Organizatorii își rezervă dreptul de a retrage calitatea de membru in progranul de fidelizare, posesorilor contului, fără înştiinţarea prealabilă.
Posesor inactiv este acela care:
- nu s-a mai logat în secțiunea online de gestionare cont, în aplicația de mobil sau pe website
- nu a mai avut nicio activitate de fidelitate, respectiv: acumulare de puncte bonus, accesare și/ sau folosire de vouchere, acordare de feedback.
- nu a mai avut nicio rezervare de restaurant
- nu a mai înregistrat nicio comandă pe site sau în aplicație
Calitatea de membru Rasnov Delivery va putea fi redobândită prin reinstalarea aplicaţiei și crearea unui nou cont.
Reclamatii si politica de returnare.
Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod .
Reclamatiile privind starea produselor trebuie comunicata imediat ce intrara in posesie a acestora.
Produsele noastre nu se pot returna. In caz ca se constata o neconformitate sau lipsa unui produs va rugam sa ne contactacti imediat prin telefon la 0737849683 si vom remedia situatia cat mai repede cu putinta.
SC PROMENADA SISI SRL poate modifica oricând Termenii și Condițiile site-ului www.livrari.lapromenada.ro, iar noile prevederi devenind publice și opozabile clienților de la data încărcării lor pe site.
Protecția datelor cu caracter personal.
În scopul derulării programului de fidelizare, SC Promenada Sisi SRL, colectează date cu caracter personal.
Prelucram datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra prin programul de fidelitate Rasnov Delivery, esclusiv in scopul derularii activitatilor de reclama, marketing si pulicitate, conform Regulamentului (UE)679/2016, privind protectia persoanelor fizice in cee ace priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date .
Datele personale nu vor fi divulgate unor terte personae, cu exceptia solicitarilor legale atunci cand consideram de buna credinta ca divulgarea datelor este necesara pentru investigarea fraudelor, protejarea dreprurilor, siguranta clientilor sau a angajatilor nostri.
Astfel datele vor fi dezvaluite de catre Expremio Marketing SRL, societate care a dezvoltat si asigura mentenanta platformei pe care ruleaza aplicatia.
Prezenta sectiune defineste conditiile de utilizare a website-ului si a aplicatiei de catre potentiali vizitatori sau clienti. Prin utilizarea website-ului sau a aplicatiei consimtiti sa respectati termenii si conditiile prezentei sectiuni.
Daca nu acceptati termenii si conditiile prezentei sectiuni, nu trebuie sa utilizati website-ul sau aplicatia. Aspectele privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt guvernate de “Politica de confidentialitate”, care completeaza aceasta sectiune de “Termeni si Conditii”.
In cazul in care nu sunteti de accord cu utilizarea datelor personale in conditiile de mai sus , va informam ca participarea la programul de fidelitate nu va fi posibila. In acest sens va rugam sa nu completati formularul de creare cont.
Va rugam sa cititi in intregime politica de confidentialitate cu privire la datele personale prelucrate inainte de a va crea cont.
NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN CONTEXTUL RELATIONARII TELEFONICE
SC Promenada Sisi SRL prelucreaza date cu caracter personal in contextual relationarii telefonice. Toate apelurile primate sau effectuate sunt inregistrate iar in cadrul relationarilor telefonice are loc o prelucrare de date cu caracter personal.
Datele pe care le prelucram in cadrul relationarii telefonice sunt cele de inregistrare audio ( voce) si datele furnizate in timpul conversatiei telefonice : nume, prenume, adresa de livrare, numar de telefon, date de facturare.
Inainte de a intra intr-o convorbire cu un operator in mesajul de intampinare sunteti informat/a ca apelul este inregistrat si continuarea apelului reprezinta acordul dumneavoastra de a inregistra convorbirea. Daca nu doriti ca apelul dumneavoastra sa fie inregistrat inchideti convorbirea si contactatine prin email sau veniti personal in unitate, comandati si ridicati comanda.
Convorbirile inregistrate sunt pastrate 30 de zile calendaristice, dupa care se sterg automat.
Convorbirile inregistrate pot fi accesate de catre personae autorizate pentru evaluarea si verificarea apelurilor si / sau de catre autoritatile competente.
In orce moment ne puteti solicita printrun email la adresa promenade.sissy@gmail.com sa stergem datele personale pe care le detinem de la dumneavoastra.
Forță majoră
SC PROMENADA SISI SRL și nici CLIENTUL nu vor fi răspunzători pentru neexecutarea obligațiilor, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de Forță majoră.
Forța majoră este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil.
Legea aplicabilă
“Termenii și condițiile” sunt guvernate de Legea română. Eventualele dispute vor fi soluționate pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
Contact
Dacă aveți întrebări despre produsele sau serviciile noastre, ne puteți contacta oricând folosind următoarele informații:
Adresă: Str. Teilor, nr.88, Rasnov, jud. Brasov
Telefon: 0737849683
E-mail: rasnov.delivery@gmail.com